הנה 5 סיבות מדוע רכיבה על אופניים חשמליים מגינה עלינו בתקופת ה"קורונה".

עכשיו יותר מתמיד אופניים חשמליים הם פתרון מושלם לתחבורה יעילה, אמינה ובטוחה. לפניכם 5 סיבות מדוע מומלץ להצטייד באופניים חשמליים ולרכב על אופניים חשמליים דווקא בתקופה זו.

     1)     רכיבה על אופניים חשמליים מאפשרת לכם גם לשמור על מרחק של שני מטרים מהסובבים אתכם וגם לעקוף את בעיית הפקקים. ערים רבות בעולם נערכות להרחבת השטחים להולכי רגל ורוכבי אופניים. השימוש ברכבים פרטיים עתיד לגדול על פני שימוש בתחבורה ציבורית משום החשש מצפיפות והידבקות. אופניים חשמליים הן אלטרנטיבה לתחבורה מסורבלת וחסרה ותהווה לנו תחבורה יעילה ונוחה שתאפשר לשמור על מרחק ביטחון מהסביבה ולהקטין את השימוש ברכבים פרטיים.

 
2)    בתקופה שבה התחבורה הציבורית עובדת במתכונת מצומצמת כדאי לנו להיות עצמאיים ולסמוך על כלי תחבורה משלנו.
 
3)     אופניים חשמליים הם כלי תחבורה זול ואמין ביחס לרכבים. המשק כולו נמצא במשבר כלכלי ויש חוסר ודאות לגבי עתידנו הפיננסי. בחירה באופניים חשמליים חוסכת את ההוצאות על ביטוחים ודלק וכן הוצאות רכישה גבוהות.

4)     אופניים חשמליים קלים לניקוי ולחיטוי.

5)     בשביל ההנאה והבריאות – ידוע כי רכיבה על אופניים רגילים וחשמליים היא ספורט המשפר את בריאותנו ואת המערכת החיסונית שלנו. עכשיו, כשהאביב כבר כאן, כדאי לצאת לרכיבה כדי ליהנות ממזג האוויר, מהפריחה ומהטבע ולהירגע קצת  מהחדשות ומהמצב סביבנו.

תפריט נגישות

שיחה

לוגו של וואטסאפ